sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Kivat fiilikset

Heiiii kaikki! Nyt tuntui siltä, että olis kiva tulla jutustelemaan viime päivien mukavista jutuista ja fiiliksistä. :)

Alotetaan tällä biisillä, mikä pomppas mulle suositeltuna biisinä puhelimella Spotifyta kuunnellessani. Viimeset viime kuukaudet ihana Uniikki on ollu mun suosikkiartisteja (taisin ekassa merkinnässä mainita heikkoudestani suomiräppiin..?) ja tän biisin sanat kolahti. :)



Nyt kun ollaan aiheessa musiikki, niin seuraavassa toinen tän viikon suosikki. Nopsajalan albumi soi taustalla kun olin yhtenä päivänä Anttilan musiikkiosastolla, kuuntelin sitte illalla sen kokonaisuudessaan ja on ollut soitossa paljon sen jälkeenkin. Highly recommended! :)



Mieltä on pitänyt korkealla myös keväiset ilmat, tänään on eka harmaa päivä varmaan pariin viikkoon, kyllä on kiva kun aurinko on ollut esillä niin paljon! Kesäaikaan siirtyminen on rasittanut mun aamuja aika urakalla tällä viikolla, mutta on vaikuttanut positiivisesti iltoihin, jaksan vaikka ja mitä vielä myöhäistenkin työvuorojen jälkeen. :) Kiitos kevät kun tulit. <3



Innostuttiin Nupun kanssa eräänä päivänä myös ekaa kertaa yhteisposeeraukseen. :)





Tän viikon olin jo taas töissä ja ekaa kertaa kuukausiin oon joka aamu mennyt töihin hyvillä mielin. Kyllä se tästä. :) Lasten kanssa on ollut tosi kivaa, ottivat innolla mut takaisin ja oonkin nauttinut nyt vaan lasten kanssa olemisesta ja tekemisestä, sen voimin mennään toukokuun loppuun ja sen jälkeen kohti uusia haasteita. :)

Tän viikon iltojen rentoutuminen on sujunut näiden parissa:



Mulla on ollut oikein rentouttava viikonloppu. Vaikka on meinannut vähän migreeni yritellä niin jaksoin eilen aamulla taas uimahallille, että mä sitten tykkään siitä touhusta! Aamusauna ja kilometrin polskiminen altaassa paransi oloa huikeasti. Eilen illalla vieteltiin murun kanssa leffailtaa, katottiin Kaamea Kankkunen 3 ja Lainkuuliainen Kansalainen, molemmat oikeen katottavia pätkiä! Tää päivä alkoi nukkumalla lähes puoleenpäivään, parasta <3, sen jälkeen jaksoikin sitten hyvin siivoilla, laittaa ruokaa ja lenkkeillä. Teinpä vielä näin söpöt kynnetkin, hih. Noi sydämet muuten syntyy hiuspinnillä!




Nyt voi sitten hyvillä mielin alkaa uuden viikon, mikä ilokseni on aamuvuoropainotteinen, joten ehtii kaikenlaista touhuta iltapäivisinkin. Tällä viikolla en ollut kertaakaan kotona ennen puoli kuutta illalla, joten kyllä on kiva kun ensi viikolla kolme kertaa pääsee kahden jälkeen töistä, jeejee. Ihanaa viikonalkua myös kaikille teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti