keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

When I met you in the summer

2,5 viikkoa kesälomaa takana ja mikäli kesä jatkuu samaan malliin niin tästä tulee kyllä paras kesä pitkään aikaan. :)

Kesäkuu 2014 alkoi äkkilähdöllä Rodokselle.













Mulla oli tosi raskas kevät, henkisesti varmaankin henkilökohtaisen elämäni raskain. Parisuhteen päättyminen ja työuupumus saivat mut aika sirpaleiksi, loppujen lopuksi ainoa vaihtoehto oli vain lähteä vähäksi aikaa pois. Hetken mielijohteesta kolmea päivää ennen lähtöä varasin matkan Rodokselle, kreikkalaista kulttuuria ja ruokaa rakastavana ajattelin kohteen sopivan mulle. Tämä matka oli varmaankin yksi mun elämäni parhaista päätöksistä. Lämpöä ja aurinkoa, ihanaa ruokaa, hauskoja uusia tuttavuuksia, todellista rentoutumista ja irtiottoa kaikesta täällä kotona. Tulin takaisin hyvin paljon ehjempänä ja onnellisempana ja kaikki on sujunut paljon paremmin. Jatkossa yritän muistaa, että irtiotto silloin tällöin on todella tarpeellinen. Itsestään on huolehdittava, omalle hyvinvoinnille ei voi hintalappua laittaa.


Kummitädin muru sai nimen viime lauantaina kesäisessä Sysmässä, ihana päivä. :) Mun ensimmäinen kummilapsi ja kummitätiys on mulle todella iso kunnia. <3


 Päällä oli ihana uusi mekko! Ja vanhat, mut paljon kehuja keränneet söpöt kengät. :D






Edelleen saan päivittäin olla kiitollinen ihanista ystävistä, jotka parin viime kuukauden aikana ovat osoittautuneet entistä korvaamattomimmiksi. <3 Oon aina uskonut ystävissä, että laatu korvaa määrän, ja viime ajat oon ollut tosi iloinen siitä, että mun lähellä ovat pysyneet samat ihmiset jo pitkän aikaa. Välillä on mennyt vuosia ettei olla nähty paljon tai oltu tekemisissä, mut tässä sit nyt ollaan, stronger than ever. On niin hienoa, et elämässä on ihmisiä, joihin voi luottaa, no matter what. Nämä ystävät jaksavat kuunnella, eivät tuomitse tai moralisoi, vaikka varmasti välillä tekis mieli, pitävät seuraa, auttavat ja tukevat ja tärkeimpänä tietenkin, pitävät hauskaa mun kanssa. KIITOS! Teette mun kesästä, ja elämästä, niin paljon paremman.

Muutama tämän kesän lempparibiisi:






Säät ei tällä hetkellä ehkä tuo valtavaa kesämieltä, mutta tällä hetkellä täällä päässä mennään pääasiassa aika positiivisilla fiiliksillä, pitkästä aikaa. Eikä siihen sitten loppujen lopuksi sen enempää vaadita kuin pieni etäisyys kaikesta, hetkessä eläminen, kaikesta ihanasta täysillä nauttiminen. Elämä edessä, ihania ihmisiä rinnalla ja kaikki on mahdollista. Ihanaa kesää kaikille teille, muistakaa nauttia joka hetkestä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti