lauantai 20. joulukuuta 2014

In the year 2014

Se on kuulkaapa nyt semmonen homma, että vuotta on puolitoista viikkoa jäljellä ja tapanani on ollu aina blogiini summata kulunut vuosi.

Tänä vuonna mulla oli elämäni raskain kevät, mahtavin kesä ja stressaavin syksy. Henkilökohtaisen elämäni tähän mennessä vaikeimmat asiat olen joutunut kohtaamaan ja käsittelemään tänä vuonna. Silti, tänä vuonna jos koskaan musta on tuntunut, että tämä se vasta on elämää. Tuntea lujasti, niin hyvässä kuin pahassa, kokea, elää, vahvistua, oppia ja arvostaa hyviä asioita. Tänä vuonna olen myös saanut uusia ystäviä, elänyt hetkessä ja nauttinut asioista paljon enemmän kuin ennen,

Niin moni asia on nyt eri tavalla kuin vuosi sitten. Samoin oli viime vuonna. Mietin nyt, että onko ens vuonna taas kaikki muuttunut, toivoisinko sitä vai asioiden olevan kuten nyt. Aika näyttää. Joitakin asioita tästä hetkestä toivoisin voivani pitää, joistakin päästä irti.

Kun mietin tätä vuotta, ehkä tärkeimpänä voisin todeta oppineeni konkreettisesti että jokainen sulkeutunut ovi on uusi mahdollisuus ja jokaista loppua seuraa uusi alku. Ellei kaikki olisi mennyt juuri näin olisin säästynyt suurilta suruilta, mutta jäänyt paitsi niin suurista iloista.

Eilen mulla oli viimeinen työpäivä nykyisessä työpaikassani, tammikuussa kutsuvat uudet haasteet. Oon päässyt remontin jälkeen takaisin kotiin, mistä olen todella onnellinen. Nyt on aika levätä, ladata akkuja, nauttia. Toivon teille kaikille ihanaa joulunaikaa ja mahtavaa uutta vuotta!

Vuoden 2014 parhaat jutut summaan kuvin ja musiikin avulla.


                                         "Kun sä elät näinä kylminä aikoina
                                           Sun pitäs pitää huoli veljistä ja siskoista
                                           Ettei kyynisys maata valloita
                                           Niin koita jaella vastaan vähän rakkautta
                                           Ettei kaikki tää suru ois hyödytöntä 
                                           Lemmen täytyis olla pyyteetöntä
                                           Kuuntele sun sydäntä älä sun mieltä
                                           Ja kyl sä tiedät et kaikki kaipaa lempee"
                                                       


































                                                 

















"Tää on teille hyvät ystävät
Jotka tukenasi ain pysyvät
Joiden kans me hengataan sisäl ja pihal
Ei oo pöydässämme tilaa vihalle
Tää on teille perheenjäsenet
Me tavataan vielä vaikka minne menet
Muistan kun me hengattiin sisäl ja pihal
Ei oo pöydässämme tilaa vihalle













"Tulin näin ja hävisin
Jouduin takas kadulle
Ja luulin ettei rakkautta luotu oo mulle
Sydän halki mä halusin kaiken unohtaa
Sä tipahdit jostain mun maailmaan
Ensisilmäyksellä mä sut torjun
Vanhan suruni mukana mä vielä horjun
Mut kun sä katsot muhun, oijoi
Niin mä antaudun

Pysy mun vierellä nyt ja aina
Kunnes aurinko mailleen menee
Sun lempes korvaa mun kaiken vaivan
Oot vastaus mun kaipaukseen
Niin kylmä ja pimeä on tää maailma
Ilman sua sitä jaksais en
Oi ollaan niinkuin olis meillä vaan tää ilta
Kadotaan tähän tunteeseen"






                                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti