lauantai 11. helmikuuta 2017

By Bebe

"Moi!

Mä laitoin nyt äitin kirjottamaan mun juttuja täältä äitin masusta.

Mä täytän tänään kuulemma jo 22 viikkoa. Äiti on sanonu mua Bebeksi siitä asti, kun sai tietää että oon tulossa. Se on musta ihan hauska nimi.

Oon siis ollut täällä mahassa jo jonkun aikaa. Täällä on hyvät oltavat. Täällä on lämmintä ja pehmeää, saan ruokaa ja äiti paijailee mua paljon. Musta on myös tosi hauskaa pyöriä täällä ja äiti tykkää kun potkin sitä. Mustakin on kyllä hauskaa kun äiti tönii mua, tönin sitä aina silloin takaisin. Äiti juttelee mulle välillä, siitäkin tykkään. Äiti käy päivisin jossain paikassa missä on paljon erilaisia kovia ääniä, mut silloin mua yleensä nukuttaa aika paljon, kun äiti liikkuu tosi paljon. Sitten kun äiti menee lepäämään ja paijaa mua, niin silloin mä tykkään liikkua, täällä on aika paljon tilaa tehdä niin. Mä usein herätän äidin kun se nukkuu kun mulla tulee ikävä sen paijauksia, silloin mä potkin että se tietää paijata mua. Mun mielestä mun äiti on aika ihana. Se murehtii aika paljon, että mulla on kaikki hyvin, niin mä yritän nyt paljon kertoa sille ettei tarvii huolehtia. Äiti on kertonut, että se on odottanut mun tuloa pitkään, ja että se suojelee mua aina tapahtui mitä vaan.

Mulla on isikin ja siitä mä kyllä tykkään! Oon alkanut potkia tosi kovin et isikin tietää et mä oon täällä ja kuulen sen äänen. Mun isi on kyllä aika hassu, se juttelee mulle hassuja juttuja ja laittaa pään mun päälle, silloin mä tykkään potkia sitä. Äitiä naurattaa kun mä potkin isiä korvaan.  Isi myös laulaa hassuja laulaa ja sanoo, että kohta me jo potkitaan palloa. Se kuulostaa kivalta, koska mä tykkään potkia. Äiti miettii et tuleekohan musta isin näköinen. En tiiä miltä isi näyttää, mut ainakin musta olis hauska olla yhtä hauska kuin isi. Äitikin tykkää isistä tosi paljon ja sanoo että siitä tulee paras isi.

Mä tiiän että mun kotona asuu myös kissa jonka nimi on Nuppu ja koira minkä nimi on Minttu. Minttu on vielä vauva, äiti sanoo et ehkä siitä ehtii kasvaa vähän isompi ennenkuin mä tulen. Äiti miettii paljon miten mulla ja Mintulla sitten menee. Minttu ainakin haukkuu välillä tosi kovaa, ja tiiän että se nukkuu välillä äitin vieressä. Sitä äiti miettiikin että kun mun täytyy sitten välillä nukkua äitin vieressä, että miten se sitten sujuu. Mulle sopii kyllä että Minttukin nukkuu siellä. Nuppu käy välillä äitin masun päällä, mut se on kai aika pieni kun sen paijauksia en vielä sillee tunne.

Mulla on nyt vielä aikaa kasvaa täällä ja äiti toivookin kovasti et mä kasvan täällä niin kauan, että pärjään hyvin heti siellä ulkopuolella. Mä odotan kyllä että saan nähdä äitin ja isin mutta ei mulla oo kiire vielä täältä pois. Äitiä on alkanut kuulemma kovasti jännittää se kun mä tulen täältä pois, mutta mä ajattelin tulla vaan sillee, että pääsen heti kattomaan mun äitiä ja isiä ja että päästään pian kanssa kotiin. Tiiän että mulla on siellä jo oma sänky ja vaatteita ja oma huonekin.

Mä ajattelin nyt hetken aikaa nukkua, musta tuntuu et kohta on sen aika et mulla on se iltajumppa mistä äiti paljon puhuu. En ihan tiiä mitä se tarkottaa mut nyt mua ainakin vähän nukuttaa ja sen jälkeen yleensä mun pitää venytellä ja potkia paljon. Luulen, että äiti antaa mun tulla juttelemaan tänne vielä uudestaankin. Ai niin, ja musta olis sitten kiva tutustua kans teihin kaikkiin kun tuun täältä pois, tulkaa kesällä käymään!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti